Skip to main content

Τι θα βάλετε στο ταπεράκι της Δευτέρας!

 Τα σχολεία λένε ανοίγουν τη Δευτέρα και πρέπει να οργανωθούμε για ένα σωρό μικρές αλλά σημαντικές λεπτομέρειες. 

Η αλήθεια είναι ότι μετά από 2 μήνες και λίγες ημέρες η επιστροφή στα σχολεία μοιάζει με την αρχή μιας νέας σχολικής χρονιάς. 

Μια από τις μικρές αλλά σημαντικές λεπτομέρειες και μεγάλο καθημερινό άγχος είναι το ταπεράκι για το σχολείο! 

Ααα δεν θέλω να αγχωθώ και γι αυτό, οπότε έθεσα το ερώτημα σε φίλες μαμάδες του instagram για να βοηθήσουν λίγο την κατάσταση.


Tαπεράκι by Busymama

Έχοντας έναν πεντάχρονο ισχυρογνώμων στη ζωή μου η προετοιμασία για το ταπερακι του σχολείου γίνεται πάντα σε συνεργασία!!! Από το προηγούμενο βράδυ γίνεται η συζήτηση ώστε να ξέρω πως θα κινηθώ το πρωί κατά την προετοιμασία! Προσπαθώ να υπάρχει πάντα μια ισορροπία στις τροφές αλλά και τις γεύσεις! Μερικά από τα αγαπημένα του είναι Τοστακι είτε με τυρί είτε με μελι-βουτυρο, κριτσινια καρότου ή πολυσπορα με τυρί (προτιμώ babybel ή φετουλα κίτρινο τυρί) τυροπιτάκια της γιαγιάς και φυσικά φρούτα ανάλογα την εποχή! Επειδή κάποιοι συμμαθητές του πέρσι έφερναν μαζί τους κρουασάν σοκολάτας κάτι που βέβαια δε συστήνεται από την δασκάλα στις προτάσεις που μας κάνει κάθε Σεπτέμβρη, θεσπισαμε τη γλυκιά Παρασκευούλα και κάθε Παρασκευή βάζουμε μπισκοτάκια, κέικ στο οποίο πάντα βοηθά να το φτιάξουμε, μπάρες δημητριακών κλπ! Καλή αρχή σε όλα τα παιδάκια με χαμόγελα πολλά!!!

Την Έλενα @busymama θα τη βρεις στο Instagram εδώ

Ταπεράκι by imikrikoiliodouli

Συνήθως βάζω στο τάπερ ένα αγαπημένο τους φρούτο κι ένα σνακ όπως τυρoπιτάκι (τα φτιάχνω όλα μαζί, τα αποθηκεύω στο ψυγείο και τα ψήνω το πρωί για να είναι ζεστΑ). Επίσης αν δεν έχουμε πολύ χρόνο και δεν έχω φτιάξει κάτι, τους βάζω ένα τοστ άψητο κομμένο σε τριγωνάκια ή μια αραβική πίτα με τυρί και το λαχανικό που αγαπούν (π.χ. λάχανο ή καρότο). Πάντα μου ζητούν να βάλουμε και κάτι ακόμα όπως ένα κομμάτι κέικ αν έχω φτιάξει μέσα στο Σαββατοκύριακο ή μια σπιτική μπάρα δημητριακών.

την Έφη @imikrikoiliodouli θα τη βρεις στο Instagram εδώ

Ταπεράκι by kate_ftimommy

Σίγουρα το αγαπημένο τους κέικ ζέβρα και μάλλον τα άχαστα τυροπιτάκια μπουκίτσες της Χρυσαυγής

την Κατερίνα @kate_ftimommy θα τη βρεις στο Instagram εδώ

Ταπεράκι by doragravvani

Επιστροφή λοιπόν τη Δευτέρα με ένα διαφορετικό ταπεράκι φαγητού...ή μάλλον με το ίδιο αλλά με μια διαφορά...ο Θωμάς θα προσφέρει στους συμμαθητές του τα αγαπημένα του τυροπιτάκια που φτιάχνει η μαμά του! Έτσι, εκτός από το κλασσικό μας τοστ με κασεράκι και τη λατρεμένη μας μπανάνα, θα έχουμε και χειροποίητα τυροπιτάκια για όλους!

την Δώρα @doragravvani θα τη βρεις στο Instagram εδώ

Ταπεράκι by sophia_kontouka

Το πρωί ετοιμάζω δυο ταπεράκια για κολατσιό και δυο για ολοημερο! θα σταθώ στο κολατσιό! Υπάρχουν μέρες που τα παιδιά τρώνε τα πάντα και κάτι άσχετες μέρες που γυρίζει π.χ. ο γιός μου από το σχολείο και δεν έχει φάει το τοστ! δεν μου αρέσει το τοστ, λέει! Καλά δεν μπαίνω σε αυτή τη διαδικασία να μην τους ξαναβάλω τοστ! Κάνω ότι δεν ακούω και τους περνάει! Επίσης, πηγαίνω στο μπακάλικο για ανεφοδιασμό ( έχει τέλεια πράγματα) κάθε 3 ημέρες. Αν υπάρχουν υλικά τότε τα ταπεράκια είναι σούπερ! Δευτέρα λοιπόν, θα βάλω bagel με κρέμα τυρί, ντομάτα και πάστα ελιάς και 2 μαναταρίνια για τον Νικόλα! Bagel με παπαρουνόσπορο τυρί κρέμα και αγγούρι, 2 μανταρίνια για την κόρη μου. Λέω την Κυριακή να φτιάξω μπάρες για να τους βάλω από μια μικρή, super food μπάρα με βρώμη, ταχίνι, μέλι, κουνερτούρα μαύρη φυστίκια αιγίνης και κράνπερις. Λίγη ώρα στο ψυγείο και είναι το το τέλειο γλυκό σνακ!

την Σοφία @sophia_kontouka θα τη βρεις στο Instagram εδώ

Ταπεράκι by bymirenamade

Το πρώτο ταπεράκι της χρονιάς θα προσπαθήσω να το κάνω εορταστικό! Τόσο επειδή γονείς και παιδιά γιορτάζουμε που ανοίγουν τα σχολεία- μέχρι να ξανακλείσουν φυσικά- όσο και γιατί οι γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς ήταν λίγο περίεργες αυτή τη φορά -χωρίς φίλους, χωρίς πολλές βόλτες, μην σας τα λέω, τα ξέρετε. Γι αυτό, για σνακ θα βάλω στο ταπεράκι ένα κομμάτι βασιλόπιτα! Και για το μεσημεριανό, κοτόπουλο και γέμιση! Μένουμε ακόμα στο πνεύμα των γιορτών!

την Μιρένα @bymirenamade θα τη βρεις στο Instagram εδώ

Ταπεράκι by mommyinathens

Οι λύσεις που θα σου προτείνω δεν είναι συνταγές, αλλά γρήγορα snack που είναι υγιεινά και αρέσουν πολύ στα παιδιά! -Η κλασική επιλογή του φρούτου με επικρατέστερη την μπανάνα (δοκιμάστε τις κρητικές, είναι ελληνικές, ιδανικές σε μέγεθος για τα παιδιά και πολύ πολύ νόστιμες).

-Αρκετά συχνά δίνω στο μικρό γιαούρτι στο οποίο προσθέτω μία κουταλιά μέλι και σταφίδες (παλαιότερα έβαζα cranberries, αλλά τί καλύτερο από τις ελληνικές σταφίδες;)

-Ψωμάκι με ταχίνι και μέλι τυλιγμένο σε ρόλο για να μη λερώνεται. Το αγαπημένο δικό μου καιου Πέτρου είναι στικάκια λαχανικών (καρότο, αγγούρι, σέλερι ανάλογα με την εποχή) Τα βάζω όρθια σε ενα μικρό μπολάκι στρογγυλό και κάτω κάτω έχω βάλει δύο κουταλιές χούμους για να μπορεί να τα βουτάει χωρίς να λερώνεται. Αντίστοιχη γλυκιά λιχουδιά είναι οι φέτες μήλου και μέσα στο μπολάκι βάζω ταχίνι με μέλι ή κακάο. Extra tips:1. Πάντα του έχω μια επιπλέον μάσκα, για μετά το φαγητό. Δεν είμαι σίγουρη όταν την βγάζει για να φάει, πού θα την ακουμπήσει. Επιπλέον, εάν έχει αυτό το χρονικό ορόσημο, θα το θυμάται πάντα να αλλάζει 2. Του έχω μάθει μετά από κάθε γεύμα να πίνει μια γουλιά νερό!Αυτό «ξεπλένει» λίγο το στόμα μας και βοηθάει στην καλή στοματική υγιεινή!

Την Αρχούλα @mommyinathens θα τη βρεις στο Instagram εδώ


Ελπίζω να σας δώσαμε ιδέες για το ταπεράκι της Δευτέρας! 

Ευχαριστώ όλες τις φίλες που βοήθησαν σε αυτό το ποστ! 

Καλή επιστροφή στα σχολεία για όλα τα μικρά μας λουλούδια! 


Κατερίνα, 

Backtoworkmommy


Comments

Popular posts from this blog

Κέρασμα στο σχολείο!

Σε λίγες ημέρες γιορτάζει ο Δημήτρης μου και έχω μπει στη διαδικασία να ψάχνω για κεράσματα για το σχολείο!! Προσπαθώ να επιλέγω πιο υγιεινές επιλογές αλλά αντιμετωπίζω κάποια δυσκολία από την πλευρά του παιδιού, καθώς βλέπει τους συμμαθητές του να κερνάνε σοκολατάκια και θέλει τα ίδια κι εκείνος!! Οπότε πρέπει να σκεφτώ κάτι υγιεινό αλλά και ελκυστικό μαζί!! θα σας ενημερώσω για το κέρασμά μας, όμως θα ήθελα να σας δείξω το κέρασμα που προσφέραμε πέρυσι στο σχολείο του και ξετρέλανε όλους μικρούς και μεγάλους! Το κέρασμά μας ήταν μπανάνες ντυμένες minions! Θα χρειαστείς: μπανάνες εκτυπώσιμο αυτοκόλλητες σελίδες Α4 και ψαλίδι Προτίμησα τις μπανάνες Κρήτης, που είναι και πιο μικρές και πιο νόστιμες. επίσης της πήρα πράσινες για να έχω περιθώριο να τις φτιάξω και να μην πάνε μαύρες στα παιδιά! Εκτύπωσα τις σελίδες μου και ξεκίνησα να κόβω και να κολλάω!! Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν από την μπανάνα Minion και απόλαυσαν ένα υγιεινό σνακ!! Αν και όχι όλα, αφού έμαθα ότι

"Διαβάζω στο Μετρό": Εξαφανίσεις

"Διαβάζω στο Μετρό" 📚📚📚🚅🚅🚅🚅📚📚📚 Εσύ διαβάζεις στο μετρό; Μέχρι να έρθει το καλοκαίρι να με βάλω σε μια ξαπλώστρα με ένα βιβλίο αγκαλιά και να μην κουνιέμαι καθόλου (λέμε τώρα), το διάβασμά μου το κάνω στις καθημερινές διαδρομές του μετρό!! Μιας και τα διαβάζω τα ωραία βιβλία, γιατί να μην σας τα παρουσιάζω κιόλας; 😊 Οπότε, ξεκινάω από το βιβλίο που μου έδωσε η @alexiouvictoria στο #tokopitipitaevent2020 της @eleannavlastou και την ευχαριστώ πολύ πολύ!! 6 διαφορετικές ιστορίες, καθημερινές σίγουρα, θα μπορούσε να είναι ο διπλανός μου στο μετρό ο νεαρός της δεύτερης...μήπως ο κάθε ένας από εμάς δεν γράφει και τη δική του μοναδική ιστορία;  6 εξαφανίσεις, αντικειμένων, προσώπων, ψυχών!! Διαβάζεται εύκολα, ότι πρέπει για τις μικρές διαδρομές!! 6 ιστορίες , μία σε κάθε διαδρομή  😉🚅 📚📚📚📚📚📚📚📚📚 Από το οπισθόφυλλο: "Έξι πρόσωπα καθημερινά, εκτεθειμένα στα απρόοπτα του βίου,άνθρωποι που κυκλοφορούν δίπλα μας, στην Αθήνα:.....Μονολογούν-κυρίω

Κάθε αρχή και δύσκολη!

Θέλω να σου πω πως μου φάνηκαν οι πρώτες ημέρες μου στη δουλειά, αν προσαρμόστηκα, πως αντέδρασαν τα παιδιά μου στα νέα δεδομένα. θέλω να σου πω ότι βρήκα δύναμη και αντοχές, από κάπου μαγικά, για να τα έχω όλα και για όλους, να μοιράζω χαμόγελα και αισιοδοξία και να μιλάω για τη δουλειά μου σαν να είναι το καλύτερο που μου έχει συμβεί (μήπως και το πιστέψω κι εγώ). Έχω αντοχές κι ας κοιμάμαι πάλι λιγότερες ώρες, λες κι έχω νεογέννητο στο σπίτι. θέλω να σου πω ότι ψάχνω οργανωτικές λύσεις για τα ψώνια της εβδομάδας, το φαγητό της εβδομάδας, τα ρούχα της εβδομάδας, τις δραστηριότητες της εβδομάδας. Για να έχω ελεύθερο χρόνο να απολαμβάνω τους θησαυρούς μου, να με απολαύσουν κι εκείνα, γιατί μου λείπουν και τους λείπω. θέλω ακόμα να σου πω ότι πάλι με τρόπο μαγικό, κάνω τις δουλειές μου μέσα στις ελάχιστες ώρες της ημέρας, ενώ πριν στο χαλαρό χρειαζόμουν όλη την ημέρα. Και το κερασάκι είναι αυτή η νέα μου περιπέτεια που επέλεξα να ξεκινήσω, η αναζήτηση και περιήγηση μου