Skip to main content

Η γιορτή της Μητέρας

 Κάθομαι να γράψω αυτό το άρθρο για τη γιορτή της μητέρας και δεν νομίζω ότι είμαι σε καλή διάθεση για να γράψω κάτι. 

Η καραντίνα, το σπίτι, το όλοι μαζί και καθόλου χώρια με έχει επηρεάσει και ναι έχω φτάσει κι εγώ στο δεν πάει άλλο, δεν αντέχω άλλη μια ημέρα έτσι! 

Είναι κάποιες στιγμές που ξυπνάω και είμαι τσίτα από τα νεύρα και είναι μόλις 8 το πρωί! 

Είναι κάποιες στιγμές που νιώθω ότι δεν τα καταφέρνω όλα κι όμως η φωνή μου δεν βγαίνει παραέξω να πω όσα νιώθω, να ζητήσω βοήθεια. 

Είναι κι αυτές οι στιγμές που η φωνή βγαίνει για να ξεσπάσει κι αυτή και βγαίνουν εκείνα τα ακατανόητα που λέμε μερικές φορές. 

Όταν επιτέλους έρθει το τέλος της ημέρας που απλά είμαι χάλια, κουρασμένη με ένα σπίτι χάλια και αγκαλιάζω αυτά τα 2 πλασματάκια μου όλα μαγικά μπαίνουν στη θέση τους. 

Όλη η κούραση, η προσπάθεια, τα νεύρα, όλος ο χαμός εξαφανίζεται. 

'Ολα τα λάθη της ημέρας, η φωνή που ανέβηκε πιο ψηλά, εκείνη η στιγμή που ένιωσα ανεπαρκής σε όλα, εξαφανίζεται. 

Μένουν μόνο τα γέλια, οι όμορφες στιγμές, οι σφιχτές αγκαλιές και όσα με έδεσαν μαζί τους.

Ευγνωμοσύνη                                                                    

Όλα είναι σε μια αγκαλιά, σε 2 αγκαλιές συγκεκριμένα, στην πιο γλυκιά στιγμή της ημέρας, που ξέρω ότι αυτά τα μικρά θαύματα είναι όλο μου το είναι, όλη μου η ζωή και ο λόγος που παλεύω καθημερινά. 

Ο ρόλος της μητέρας, της μαμάς, της μαμι, της μανούλας, της μαμαααααααααααα,  είναι εδώ γιατί υπάρχουν αυτά τα γλυκά πλάσματα και είμαι ευγνώμων γι αυτή την τιμή που μου έκαναν τα παιδιά μου να είμαι η μητέρα τους. 

Είμαι ευγνώμων για όλες τις στιγμές μαζί τους και για όσα έχω καταφέρει επειδή είμαι μαμά. 

Ανάγκες                                                                              

Όπως προσπαθώ να φροντίσω για τις ανάγκες των παιδιών και τις ανάγκες του συντρόφου μου, θα ήθελα και κάποιος να φροντίζει για εμένα. 

Να ελέγχει βρε παιδί μου ανά τακτά χρονικά διαστήματα αν είμαι γεμάτη μπαταρίες, αν θέλω λίγο pampering κι εγώ, αν μιλάω μέσα από τα δόντια μου ή είμαι όλο χαμόγελα και κέφι τρελό. 

Κάποιος να με πάρει από το χέρι να με βάλει σε μια πολυθρόνα με ένα ποτήρι κρασί, μια γαβάθα ποπ κορν και μια καλή ταινία και να μου πει "αναλαμβάνω εγώ σήμερα, εσύ απλά ξεκουράσου".

Η γιορτή της Μητέρας                                                       

Επιστρέφω από την πρωινή γυμναστική και μόλις μπαίνω στο σπίτι δυο γλυκά πλασματάκια τρέχουν στην αγκαλιά μου 

"Χρόνια πολλά μαμά, σε αγαπάμε". 

Οι πιο γλυκές, οι πιο σημαντικές λέξεις της ζωής μου.

Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες όλου του κόσμου. 


Κατερίνα

backtoworkmommy 


Comments

Popular posts from this blog

Κέρασμα στο σχολείο!

Σε λίγες ημέρες γιορτάζει ο Δημήτρης μου και έχω μπει στη διαδικασία να ψάχνω για κεράσματα για το σχολείο!! Προσπαθώ να επιλέγω πιο υγιεινές επιλογές αλλά αντιμετωπίζω κάποια δυσκολία από την πλευρά του παιδιού, καθώς βλέπει τους συμμαθητές του να κερνάνε σοκολατάκια και θέλει τα ίδια κι εκείνος!! Οπότε πρέπει να σκεφτώ κάτι υγιεινό αλλά και ελκυστικό μαζί!! θα σας ενημερώσω για το κέρασμά μας, όμως θα ήθελα να σας δείξω το κέρασμα που προσφέραμε πέρυσι στο σχολείο του και ξετρέλανε όλους μικρούς και μεγάλους! Το κέρασμά μας ήταν μπανάνες ντυμένες minions! Θα χρειαστείς: μπανάνες εκτυπώσιμο αυτοκόλλητες σελίδες Α4 και ψαλίδι Προτίμησα τις μπανάνες Κρήτης, που είναι και πιο μικρές και πιο νόστιμες. επίσης της πήρα πράσινες για να έχω περιθώριο να τις φτιάξω και να μην πάνε μαύρες στα παιδιά! Εκτύπωσα τις σελίδες μου και ξεκίνησα να κόβω και να κολλάω!! Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν από την μπανάνα Minion και απόλαυσαν ένα υγιεινό σνακ!! Αν και όχι όλα, αφού έμαθα ότι

"Διαβάζω στο Μετρό": Εξαφανίσεις

"Διαβάζω στο Μετρό" 📚📚📚🚅🚅🚅🚅📚📚📚 Εσύ διαβάζεις στο μετρό; Μέχρι να έρθει το καλοκαίρι να με βάλω σε μια ξαπλώστρα με ένα βιβλίο αγκαλιά και να μην κουνιέμαι καθόλου (λέμε τώρα), το διάβασμά μου το κάνω στις καθημερινές διαδρομές του μετρό!! Μιας και τα διαβάζω τα ωραία βιβλία, γιατί να μην σας τα παρουσιάζω κιόλας; 😊 Οπότε, ξεκινάω από το βιβλίο που μου έδωσε η @alexiouvictoria στο #tokopitipitaevent2020 της @eleannavlastou και την ευχαριστώ πολύ πολύ!! 6 διαφορετικές ιστορίες, καθημερινές σίγουρα, θα μπορούσε να είναι ο διπλανός μου στο μετρό ο νεαρός της δεύτερης...μήπως ο κάθε ένας από εμάς δεν γράφει και τη δική του μοναδική ιστορία;  6 εξαφανίσεις, αντικειμένων, προσώπων, ψυχών!! Διαβάζεται εύκολα, ότι πρέπει για τις μικρές διαδρομές!! 6 ιστορίες , μία σε κάθε διαδρομή  😉🚅 📚📚📚📚📚📚📚📚📚 Από το οπισθόφυλλο: "Έξι πρόσωπα καθημερινά, εκτεθειμένα στα απρόοπτα του βίου,άνθρωποι που κυκλοφορούν δίπλα μας, στην Αθήνα:.....Μονολογούν-κυρίω

Κάθε αρχή και δύσκολη!

Θέλω να σου πω πως μου φάνηκαν οι πρώτες ημέρες μου στη δουλειά, αν προσαρμόστηκα, πως αντέδρασαν τα παιδιά μου στα νέα δεδομένα. θέλω να σου πω ότι βρήκα δύναμη και αντοχές, από κάπου μαγικά, για να τα έχω όλα και για όλους, να μοιράζω χαμόγελα και αισιοδοξία και να μιλάω για τη δουλειά μου σαν να είναι το καλύτερο που μου έχει συμβεί (μήπως και το πιστέψω κι εγώ). Έχω αντοχές κι ας κοιμάμαι πάλι λιγότερες ώρες, λες κι έχω νεογέννητο στο σπίτι. θέλω να σου πω ότι ψάχνω οργανωτικές λύσεις για τα ψώνια της εβδομάδας, το φαγητό της εβδομάδας, τα ρούχα της εβδομάδας, τις δραστηριότητες της εβδομάδας. Για να έχω ελεύθερο χρόνο να απολαμβάνω τους θησαυρούς μου, να με απολαύσουν κι εκείνα, γιατί μου λείπουν και τους λείπω. θέλω ακόμα να σου πω ότι πάλι με τρόπο μαγικό, κάνω τις δουλειές μου μέσα στις ελάχιστες ώρες της ημέρας, ενώ πριν στο χαλαρό χρειαζόμουν όλη την ημέρα. Και το κερασάκι είναι αυτή η νέα μου περιπέτεια που επέλεξα να ξεκινήσω, η αναζήτηση και περιήγηση μου