Skip to main content

Ιδέα φωτογράφισης για την 1η μέρα στο σχολείο!

Η πρώτη ημέρα του σχολείου καταφθάνει και ξέρω ότι τρέχεις με όσα πρέπει να ψωνίσεις, συγκεντρώσεις και τακτοποιήσεις!
Ιδιαίτερα αν το παιδί αλλάζει σχολική βαθμίδα τότε σίγουρα θα υπάρχει κι ένα άγχος παραπάνω!

Για να γίνει λίγο πιο ευχάριστη η πρώτη μέρα του σχολείου ετοίμασα 2 photo props για μια ευχάριστη φωτογράφιση με τα παιδιά!
Kαι τι πιο επίκαιρο από το κόκκινο μήλο που σηματοδοτεί το φθινόπωρο και την επιστροφή στο σχολείο!!!

Θα χρειαστείς:
χαρτόνι κόκκινο, πράσινο (για τα φύλλο) και καφέ  (για το κοτσάνι) ,
2 σελίδες από ένα τετράδιο με γραμμές,
ξυλάκια χειροτεχνίας,
ψαλίδι, κόλλα και μαρκαδόρους!!


Για το σχέδιο του μήλου χρησιμοποίησα ένα πιάτο κι ένα εγχειρίδιο (μη γελάς) που βρήκα στο διαδίκτυο.
http://www.hellokids.com

Ιδιαίτερα χρήσιμο!!

Κόλλησα τα φυλλαράκια και το κοτσάνι στο μήλο και στο τέλος κόλλησα και το ξυλάκι!!
Έγραψα πάνω στο χαρτί του τετραδίου το κείμενό μου και το κόλλησα με blue tag γιατί θέλω να χρησιμοποιήσω το μηλαράκι σαν διακοσμητικό στο γραφείο τους!!

Έγραψα 2 χαρτιά για κάθε μηλαράκι, στο ένα την τάξη που θα ξεκινήσουμε αύριο και στο άλλο Καλή Σχολική Χρονιά!!

Τα μηλαράκια μας τα χρησιμοποιούμε κάθε χρονιά την πρώτη ημέρα του σχολείου και φυσικά πάντα κάνουμε και μια έξτρα φωτογράφιση, όσο τα μικρά ακολουθούν φυσικά!


Παρακάτω θα δεις τη φωτογράφιση που ετοιμάσαμε την περσυνή χρονιά που έχει μια κάπως μεγαλύτερη προετοιμασία, αλλά είναι εξίσου ιδιαίτερη και ειλικρινά πέφτει τρελό γέλιο με τα παιδιά! 


Θα χρειαστείς κιμωλίες, ένα μήλο και διάθεση για πλύσιμο ρούχων και παιδιών!! 
χαχαχαχαχα
Μη σε φοβίζω, απλά λίγη ξάπλα θα κάνουμε! 
Zωγραφίσαμε 3 βιβλία διαφορετικών μεγεθών με τις κιμωλίες στο πάτωμα της αυλής και γράψαμε μέσα στα βιβλία την τάξη που θα πάνε τα παιδιά! 
Ξαπλώσανε και ξεκίνησε η φωτογράφιση! 

Σε κάθε περίπτωση ετοίμασε κάμερα και κινητό για να βγάλεις μπόλικες φωτογραφίες! 
κάθε χρονιά είναι σημαντική και πρέπει να ξεκινάει δημιουργώντας όμορφες αναμνήσεις! 

Καλή Σχολική Χρονιά λοιπόν σε όλα τα παιδιά, τους γονείς και τους δασκάλους!

Κατερίνα
Backtoworkmommy



Comments

Popular posts from this blog

Κέρασμα στο σχολείο!

Σε λίγες ημέρες γιορτάζει ο Δημήτρης μου και έχω μπει στη διαδικασία να ψάχνω για κεράσματα για το σχολείο!! Προσπαθώ να επιλέγω πιο υγιεινές επιλογές αλλά αντιμετωπίζω κάποια δυσκολία από την πλευρά του παιδιού, καθώς βλέπει τους συμμαθητές του να κερνάνε σοκολατάκια και θέλει τα ίδια κι εκείνος!! Οπότε πρέπει να σκεφτώ κάτι υγιεινό αλλά και ελκυστικό μαζί!! θα σας ενημερώσω για το κέρασμά μας, όμως θα ήθελα να σας δείξω το κέρασμα που προσφέραμε πέρυσι στο σχολείο του και ξετρέλανε όλους μικρούς και μεγάλους! Το κέρασμά μας ήταν μπανάνες ντυμένες minions! Θα χρειαστείς: μπανάνες εκτυπώσιμο αυτοκόλλητες σελίδες Α4 και ψαλίδι Προτίμησα τις μπανάνες Κρήτης, που είναι και πιο μικρές και πιο νόστιμες. επίσης της πήρα πράσινες για να έχω περιθώριο να τις φτιάξω και να μην πάνε μαύρες στα παιδιά! Εκτύπωσα τις σελίδες μου και ξεκίνησα να κόβω και να κολλάω!! Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν από την μπανάνα Minion και απόλαυσαν ένα υγιεινό σνακ!! Αν και όχι όλα, αφού έμαθα ότι

"Διαβάζω στο Μετρό": Εξαφανίσεις

"Διαβάζω στο Μετρό" 📚📚📚🚅🚅🚅🚅📚📚📚 Εσύ διαβάζεις στο μετρό; Μέχρι να έρθει το καλοκαίρι να με βάλω σε μια ξαπλώστρα με ένα βιβλίο αγκαλιά και να μην κουνιέμαι καθόλου (λέμε τώρα), το διάβασμά μου το κάνω στις καθημερινές διαδρομές του μετρό!! Μιας και τα διαβάζω τα ωραία βιβλία, γιατί να μην σας τα παρουσιάζω κιόλας; 😊 Οπότε, ξεκινάω από το βιβλίο που μου έδωσε η @alexiouvictoria στο #tokopitipitaevent2020 της @eleannavlastou και την ευχαριστώ πολύ πολύ!! 6 διαφορετικές ιστορίες, καθημερινές σίγουρα, θα μπορούσε να είναι ο διπλανός μου στο μετρό ο νεαρός της δεύτερης...μήπως ο κάθε ένας από εμάς δεν γράφει και τη δική του μοναδική ιστορία;  6 εξαφανίσεις, αντικειμένων, προσώπων, ψυχών!! Διαβάζεται εύκολα, ότι πρέπει για τις μικρές διαδρομές!! 6 ιστορίες , μία σε κάθε διαδρομή  😉🚅 📚📚📚📚📚📚📚📚📚 Από το οπισθόφυλλο: "Έξι πρόσωπα καθημερινά, εκτεθειμένα στα απρόοπτα του βίου,άνθρωποι που κυκλοφορούν δίπλα μας, στην Αθήνα:.....Μονολογούν-κυρίω

Κάθε αρχή και δύσκολη!

Θέλω να σου πω πως μου φάνηκαν οι πρώτες ημέρες μου στη δουλειά, αν προσαρμόστηκα, πως αντέδρασαν τα παιδιά μου στα νέα δεδομένα. θέλω να σου πω ότι βρήκα δύναμη και αντοχές, από κάπου μαγικά, για να τα έχω όλα και για όλους, να μοιράζω χαμόγελα και αισιοδοξία και να μιλάω για τη δουλειά μου σαν να είναι το καλύτερο που μου έχει συμβεί (μήπως και το πιστέψω κι εγώ). Έχω αντοχές κι ας κοιμάμαι πάλι λιγότερες ώρες, λες κι έχω νεογέννητο στο σπίτι. θέλω να σου πω ότι ψάχνω οργανωτικές λύσεις για τα ψώνια της εβδομάδας, το φαγητό της εβδομάδας, τα ρούχα της εβδομάδας, τις δραστηριότητες της εβδομάδας. Για να έχω ελεύθερο χρόνο να απολαμβάνω τους θησαυρούς μου, να με απολαύσουν κι εκείνα, γιατί μου λείπουν και τους λείπω. θέλω ακόμα να σου πω ότι πάλι με τρόπο μαγικό, κάνω τις δουλειές μου μέσα στις ελάχιστες ώρες της ημέρας, ενώ πριν στο χαλαρό χρειαζόμουν όλη την ημέρα. Και το κερασάκι είναι αυτή η νέα μου περιπέτεια που επέλεξα να ξεκινήσω, η αναζήτηση και περιήγηση μου