Skip to main content

Προτεραιότητα σε εμένα!


Δευτέρα και η μέρα έχει ξεκινήσει από τις 5!

Συνήθως από τις 6 αλλά σήμερα από τις 5 γιατί δεν είχα βάλει το ξυπνητήρι και σηκώθηκα να το φτιάξω στις 5….και όχι δεν κοιμήθηκα γιατί το μυαλό είχε ξυπνήσει και έφτιαχνε λίστες, έβαζε προτεραιότητες, έβαζε μπρος τα μεγάλα σχέδια της εβδομάδας.


Σιδερώνω τα ρούχα των παιδιών, φτιάχνω το φαγητό που θα πάρω μαζί μου, τις τσάντες των παιδιών, βγάζω και μια φωτό της κομμένης σαλάtας που διατηρείται τέλεια στο Tupperware για να δείξω στη σελίδα μου πως το χρησιμοποιώ! 


Και ξυπνάει η μικρή για μια αγκαλιά και θέλει το γάλα να της το φτιάξω εγώ, θέλει τη βουλωμένη της μύτη να την φυσήξω εγώ, αφού πιεί το γάλα της και πάρει δυνάμεις. 


Ντύνομαι  στα γρήγορα, πάλι καλά που τα είχα βάλει στην άκρη από το βράδυ!

Αφιερώνω  χρόνο για το μακιγιάζ…δεν φεύγω ποτέ χωρίς κραγιόν, μολύβι φρυδιών και ρουζ και μάσκαρα!!

Φιλάω και χαιρετάω παιδιά και μπαμπά….δίνω και τις τελευταίες οδηγίες να μην ξεχάσουν το βιβλίο να επιστραφεί στην δανειστική βιβλιοθήκη. 

Πιάνω και τη σακούλα με τα σκουπίδια και φεύγω!

Τώρα ξεκινάει η ημέρα μου!!!

Μπαίνω στο μετρό και είναι τα λίγα λεπτά της ημέρας που προσπαθώ να μην σκέφτομαι, απλά να παρατηρώ τον κόσμο, όμως σήμερα όχι μόνο σκέφτομαι, σηκώνω τους ώμους ψηλά και απορώ!!! 
Γιατί είχα κρυφτεί τόσα χρόνια;


Γιατί είχα αφήσει εμένα να μείνω τόσο πίσω;


Γιατί ξέχασα πως υπάρχω κι εγώ, η γυναίκα, η κοκέτα, η εργαζόμενη, η δραστήρια, η αθλήτρια;

Πήγαινα στο σχολείο το μεσημέρι να πάρω τα παιδιά σχεδόν πάντα με φόρμα και αθλητικά. Και είχα χρόνο να βαφτώ, προφανώς αφού έχω τώρα δεν θα είχα και πριν από 1 μήνα;…κι όμως δεν βαφόμουν!!
(η φωτογραφία από το @BigLifeJournal)

Κι εκεί μαζί με τις υπόλοιπες μαμάδες και γιαγιάδες ήταν και η Ελένη, μαμά 2παιδιών που δεν δουλεύει! Κάθε μέρα ντυμένη για έξοδο, όχι υπερβολικά πράγματα μόνο περιποιημένα! Μα πως τα καταφέρνεις βρε Ελένη, της έλεγα; Αν δεν το κάνω κι αυτό θα σαλτάρω, μου απαντούσε!!


Ναι κι εγώ είχα σαλτάρει, γιατί  είχα χάσει τον εαυτό μου, είχα χάσει εμένα!

Μην με παρεξηγείς δεν μετανιώνω ούτε μια στιγμή για τα χρόνια που έμεινα πίσω, για τον χρόνο που αφιέρωσα αποκλειστικά στα παιδιά μου και στην οικογένεια. Και μην νομίζεις ούτε για μια στιγμή ότι τώρα έχω ελεύθερο χρόνο!!


Περισσότερο είχα πριν…πριν γυρίσω στη δουλειά!!


Αλλά να, δεν λειτουργώ καλά έτσι!! Εγώ λειτουργώ υπό πίεση….. η χαλαρότητα με χαλαρώνει…σαν ένας καναπές που έχει χαλάσει κι όταν κάθεσαι σε ρουφάει μέσα, έτσι με είχε ρουφήξει κι εμένα …Η πίεση με βάζει σε πρόγραμμα και βγάζω τον καλύτερο μου εαυτό!


Αυτόν που προλαβαίνει να ετοιμάσει τα πρωινά πριν φύγει για τη δουλειά, αυτόν που blogάρει, που ανεβάζει ταπεργουερικές προσφορές, που πηγαίνει στο ταχυδρομείο για τις αποστολές, που παίρνει τα παιδιά το απόγευμα, που παίζει μαζί τους, που ετοιμάζει το βραδινό και που προσπαθεί να αθληθεί!!!


Το σπίτι δεν είναι ούτε πιο καθαρό ούτε πιο βρώμικο από πριν και πίστεψε με δουλειές μένουν πίσω, αλλά έβαλα και την Κατερίνα μπροστά!!


Η μαμά είναι η λιγότερο χαρούμενη στην οικογένεια!! Έτσι είχε πει ο γιος μου πριν τις γιορτές όταν ρωτήθηκε για την ζωγραφιά που είχε φτιάξει της οικογένειας μας.


Και έτσι είναι γιατί δεν άφηνα χρόνο για εμένα και τι να σου πω…το ένα φέρνει το άλλο….και ήρθε και η γκρίνια και η απελπισία και η στεναχώρια και η παραίτηση!!


Και δεν σου λέω κάτι που δεν ήξερα, αλλά ειλικρινά δεν μπορούσα να βγω από αυτό!


Τις θαυμάζω τις μαμάδες που έχουν βρει τις ισορροπίες τους, μεταξύ της οικογένειας, των παιδιών αλλά και των δικών τους θέλω, όπως η Ελένη!


Και αν με ρώταγες και πάλι θα σου έλεγα ότι θα ήθελα να μείνω κι άλλο με τα παιδιά μου, στο σπίτι, αρκεί να μπορούσα να κάνω αυτό το κλικ, να φτιάξω αυτό τον καναπέ να μην με ρουφάει μέσα. 


Τώρα το κλικ έγινε με αφορμή την επιστροφή μου στον εργασιακό χώρο και γεμίζω με όλα αυτά που γέμισαν το πρόγραμμα μου κι ας τρέχω από τ΄αξημέρωτο!!


Αλλά όσο κουρασμένη  νιώθω άλλο τόσο γεμάτη είμαι!

Και θα σου πω ότι μια Μαμά, για να είναι χαρούμενη και γεμάτη πρέπει να βρίσκει χρόνο για τον εαυτό της, να τον φροντίζει και  να κάνει κάτι που αγαπάει. Να συνεχίσει να είναι η γυναίκα που ήταν και πριν τα παιδιά, με τους φίλους και τις δραστηριότητες της. 

Γιατί να βρεις χρόνο για εσένα;

Ο ελεύθερος χρόνος θα σε ανανεώσει, θα γεμίσει τις μπαταρίες σου και θα επιστρέψεις πιο γεμάτη και χαρούμενη στο σπίτι και στα παιδιά!
Μπορεί να νιώθεις τύψεις που αφήνεις τα παιδιά ή τις δουλειές του σπιτιού μισοτελειωμένες ή να νιώθεις ότι έχουν προτεραιότητα. 
Οι δουλειές δεν τελειώνουν ποτέ και τα παιδιά θα απολαύσουν μια πιο ήρεμη και γεμάτη χαμόγελα μαμά.
Και πρέπει να δίνουμε προτεραιότητα και στον εαυτό μας, κάποιες ημέρες, κάποιες ώρες της εβδομάδας. 

Πως να βρεις χρόνο για εσένα:

  •  Αν έχεις έναν άνθρωπο κοντά σου, μαμά, αδελφή, πεθερά ή φίλη, πες τους να κρατήσουν τα παιδιά 2 φορές την εβδομάδα για να κάνεις κάτι για εσένα.
  • Επίσης με τον σύζυγο θα μπορούσες να ανταλλάξεις τις ώρες που θα μείνει εκείνος σπίτι για να πας για έναν καφέ με τις ώρες που θα να μείνεις εσύ σπίτι για να πάει εκείνος γυμναστήριο.
  • Σε αυτή τη λογική, οργανώστε με άλλες μαμάδες play dates και απαλλάξτε κάθε φορά και μια μαμά για να μπορέσει να κάνει κάτι για εκείνη
  •  Κάνε την γυμναστική σου, το πρωί πριν ξυπνήσουν τα παιδιά ή αργά το βράδυ όταν έχουν κοιμηθεί
  • Το νο1 είναι να θέσεις τον ελεύθερο σου χρόνο ως προτεραιότητα! Μαζί με το φαγητό, την επίσκεψη στον παιδίατρο  και ότι άλλο υπάρχει βάλε στο πρόγραμμα σου και τον ελεύθερο σου χρόνο.  

Τι να κάνεις στον ελεύθερο σου χρόνο;

Τα κατάφερες, βρήκες λίγο χρόνο για τον εαυτό σου!
Τέλεια!
Το μόνο που χρειάζεσαι να κάνεις είναι να ασχοληθείς αποκλειστικά με αυτόν. 
Διάβασε ένα βιβλίο, πήγαινε μια βόλτα, βάλε τις μάσκες προσώπου και τις κρέμες σου, ασχολήσου με ένα άθλημα ή ότι άλλο σε ευχαριστεί και αγαπάς.

Προσοχή κίνδυνος: ο ελεύθερος σου χρόνος δεν είναι για τις δουλειές του σπιτιού




Πριν ξεκινήσει το αεροπλάνο, στις οδηγίες ασφαλείας θυμάσαι τι λένε; 
Αν πέσει η μάσκα οξυγόνου πρέπει πρώτα να την βάλεις στον εαυτό σου και μετά στο παιδί σου!!!
Φρόντισε πρώτα εσένα και μετά το παιδί σου….μα πόσο λογικό!


Ας μην το ξεχνάμε και στην καθημερινότητά μας….για να μπορέσουμε να φροντίσουμε σωστά τα παιδιά μας θα πρέπει να έχουμε πρώτα αφιερώσει χρόνο στην φροντίδα του εαυτού μας!!


Εσύ έχεις βρει τις ισορροπίες σου;

Έχεις χρόνο για τον εαυτό σου;
Και πως τα καταφέρνεις, αλήθεια;


Κατερίνα
Back to Work Mommy

Comments

  1. Ακριβώς έτσι! και γω αυτό το στόχο έθεσα για φέτος.. να βρω χρόνο ή μάλλον να..φτιάξω χρόνο για μένα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Δάφνη, θέλω να πιστεύω ότι από τη στιγμή που το βάλαμε στόχο θα το καταφέρουμε!!

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Κέρασμα στο σχολείο!

Σε λίγες ημέρες γιορτάζει ο Δημήτρης μου και έχω μπει στη διαδικασία να ψάχνω για κεράσματα για το σχολείο!! Προσπαθώ να επιλέγω πιο υγιεινές επιλογές αλλά αντιμετωπίζω κάποια δυσκολία από την πλευρά του παιδιού, καθώς βλέπει τους συμμαθητές του να κερνάνε σοκολατάκια και θέλει τα ίδια κι εκείνος!! Οπότε πρέπει να σκεφτώ κάτι υγιεινό αλλά και ελκυστικό μαζί!! θα σας ενημερώσω για το κέρασμά μας, όμως θα ήθελα να σας δείξω το κέρασμα που προσφέραμε πέρυσι στο σχολείο του και ξετρέλανε όλους μικρούς και μεγάλους! Το κέρασμά μας ήταν μπανάνες ντυμένες minions! Θα χρειαστείς: μπανάνες εκτυπώσιμο αυτοκόλλητες σελίδες Α4 και ψαλίδι Προτίμησα τις μπανάνες Κρήτης, που είναι και πιο μικρές και πιο νόστιμες. επίσης της πήρα πράσινες για να έχω περιθώριο να τις φτιάξω και να μην πάνε μαύρες στα παιδιά! Εκτύπωσα τις σελίδες μου και ξεκίνησα να κόβω και να κολλάω!! Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν από την μπανάνα Minion και απόλαυσαν ένα υγιεινό σνακ!! Αν και όχι όλα, αφού έμαθα ότι

"Διαβάζω στο Μετρό": Εξαφανίσεις

"Διαβάζω στο Μετρό" 📚📚📚🚅🚅🚅🚅📚📚📚 Εσύ διαβάζεις στο μετρό; Μέχρι να έρθει το καλοκαίρι να με βάλω σε μια ξαπλώστρα με ένα βιβλίο αγκαλιά και να μην κουνιέμαι καθόλου (λέμε τώρα), το διάβασμά μου το κάνω στις καθημερινές διαδρομές του μετρό!! Μιας και τα διαβάζω τα ωραία βιβλία, γιατί να μην σας τα παρουσιάζω κιόλας; 😊 Οπότε, ξεκινάω από το βιβλίο που μου έδωσε η @alexiouvictoria στο #tokopitipitaevent2020 της @eleannavlastou και την ευχαριστώ πολύ πολύ!! 6 διαφορετικές ιστορίες, καθημερινές σίγουρα, θα μπορούσε να είναι ο διπλανός μου στο μετρό ο νεαρός της δεύτερης...μήπως ο κάθε ένας από εμάς δεν γράφει και τη δική του μοναδική ιστορία;  6 εξαφανίσεις, αντικειμένων, προσώπων, ψυχών!! Διαβάζεται εύκολα, ότι πρέπει για τις μικρές διαδρομές!! 6 ιστορίες , μία σε κάθε διαδρομή  😉🚅 📚📚📚📚📚📚📚📚📚 Από το οπισθόφυλλο: "Έξι πρόσωπα καθημερινά, εκτεθειμένα στα απρόοπτα του βίου,άνθρωποι που κυκλοφορούν δίπλα μας, στην Αθήνα:.....Μονολογούν-κυρίω

Κάθε αρχή και δύσκολη!

Θέλω να σου πω πως μου φάνηκαν οι πρώτες ημέρες μου στη δουλειά, αν προσαρμόστηκα, πως αντέδρασαν τα παιδιά μου στα νέα δεδομένα. θέλω να σου πω ότι βρήκα δύναμη και αντοχές, από κάπου μαγικά, για να τα έχω όλα και για όλους, να μοιράζω χαμόγελα και αισιοδοξία και να μιλάω για τη δουλειά μου σαν να είναι το καλύτερο που μου έχει συμβεί (μήπως και το πιστέψω κι εγώ). Έχω αντοχές κι ας κοιμάμαι πάλι λιγότερες ώρες, λες κι έχω νεογέννητο στο σπίτι. θέλω να σου πω ότι ψάχνω οργανωτικές λύσεις για τα ψώνια της εβδομάδας, το φαγητό της εβδομάδας, τα ρούχα της εβδομάδας, τις δραστηριότητες της εβδομάδας. Για να έχω ελεύθερο χρόνο να απολαμβάνω τους θησαυρούς μου, να με απολαύσουν κι εκείνα, γιατί μου λείπουν και τους λείπω. θέλω ακόμα να σου πω ότι πάλι με τρόπο μαγικό, κάνω τις δουλειές μου μέσα στις ελάχιστες ώρες της ημέρας, ενώ πριν στο χαλαρό χρειαζόμουν όλη την ημέρα. Και το κερασάκι είναι αυτή η νέα μου περιπέτεια που επέλεξα να ξεκινήσω, η αναζήτηση και περιήγηση μου