Skip to main content

Απαγορεύεται το κάπνισμα!


Παρασκευή σήμερα και βγάζω πρόγραμμα για το Σαββατοκύριακο!! 
Ένα παιδικό πάρτυ, μια παιδική παράσταση ε να πιει και η μαμά ένα καφεδάκι!! 
Που να πάμε, όμως; Γιατί, να πάω για καφεδάκι με τα παιδιά αλλά να το ευχαριστηθούμε κιόλας!!
Θα σου πω τι με ενοχλεί όταν βγαίνω για καφέ ή φαγητό!!

Το τσιγάρο!! Αυτό το βρωμερό, βλαπτικό και άκρως ενοχλητικό για την μύτη μου τσιγάρο!!

Μέσα στο ντουμάνι και την κάπνα, να μην μπορώ να ανασάνω για να απολαύσω τον καφέ ή το νοστιμότατο φαγητό που μου σερβίρουν!

Βγαίνω από το μαγαζί και βρωμάω, το δέρμα μου, τα μαλλιά και τα ρούχα μου!!
Μα αλήθεια τώρα, είναι ωραία αυτή η μυρωδιά που κολλάει πάνω σου και χρειάζεσαι μπάνιο για να φύγει;

Κάθε φορά η ίδια φάση…να αναγκάζομαι να κάτσω στον εξωτερικό χώρο του μαγαζιού για να αποφύγω την μπόχα!!!

Αν δεν το ξέρεις απαγορεύεται το κάπνισμα σε όλους τους κλειστούς-εσωτερικούς χώρους υγειονομικού ενδιαφέροντος!!

Σε όλους….χωρίς καμία εξαίρεση!!

Μάλιστα έχει απαγορευτεί με νόμο από το 2008(αν και υπήρχε από το 2002 χωρίς καμία εφαρμογή)!!


Τρελό;;;;

Το τραγικό είναι να βλέπεις  τις πινακίδες «Απαγορεύεται το κάπνισμα» να φιγουράρουν πάνω σε τραπέζια, κρεμασμένες σε τοίχους για να τις βλέπουν όλοι και λίγο παραπέρα ο ιδιοκτήτης ή ακόμα και ο υπάλληλος να καπνίζει επιδεικτικά!!

Κι αν θέλεις να πας για καφέ ή φαγητό με παιδιά; Εκεί κι αν δυσκολεύουν τα πράγματα!!

Όμως δεν θέλω να κάτσω έξω στο κρύο, κάτσε εσύ να φουμάρεις με την ησυχία σου, δεν θέλω να ψάχνω να βρω το άκαπνο μαγαζί 25χλπ μακριά μου για να πιω ένα καφεδάκι και φυσικά δεν θέλω να τσακώνομαι για το αυτονόητο!! Τον καθαρό αέρα!!!

Πως γίνεται να είναι cool να πηγαίνεις στο εξωτερικό και να βγαίνεις στους -5 έξω από το μαγαζί να καπνίσεις, ενώ όταν παίζεις εντός είναι cool να καπνίζεις οπουδήποτε δείχνοντας ασέβεια στον διπλανό σου, αδιαφορώντας για τα παιδιά και φυσικά αψηφώντας την νομοθεσία;

Έχω περιορίσει τους καφέδες σε καφετέριες που δεν τηρούν τον νόμο, πακετάκι και έξω!! Σε ταβέρνες και εστιατόρια τα πράγματα είναι ελάχιστα καλύτερα!!

Δεν καπνίζω και δεν μου αρέσει η μυρωδιά του τσιγάρου. Στο σπίτι μας για  όποιον φίλο καπνίζει, υπάρχει το μπαλκόνι!!

Κι εσύ μπορείς να κάνεις ότι θέλεις στον δικό σου χώρο. Και λυπάμαι που νομίζεις ότι μπορεί να σου περιορίζω το δικαίωμα στο κάπνισμα, όμως η πραγματικότητα είναι ότι  εσύ περιορίζεις την πρόσβαση μου σε καταστήματα με καθαρό αέρα και για εμένα και για τα παιδιά μου.

Θα ευχηθώ όχι μόνο για περισσότερα άκαπνα καταστήματα, αλλά και για  περισσότερο σεβασμό και κατανόηση. 

Back to Work Mommy
Κατερίνα

Θα χαρώ να διαβάσω το σχόλιο σου πάνω στο θέμα!

Comments

  1. Άστα κοπελιά, άστα! και μόνο που σκέφτομαι ότι "ετσι είναι η κατάσταση " εκνευρίζομαι! προ παιδιού, με ενοχλούσε απλά η ύπαρξη καπνιστών δίπλα μου.. around.. τώρα με εκνευρίζει εξαιρετικά! εννοείται ότι δεν πάω ποτέ σε μέρος που καπνίζουν, με τη μικρή μου και κάθε φορά σκέφτομαι πόσο άθλιος και .."ψευτόμαγκας" λαός είμαστε που δεν μπορούμε να συμμορφωθούμε με ένα μέτρο!

    ReplyDelete
    Replies
    1. θα ήθελα να μπορώ να αλλάξω αυτή την κατάσταση...είναι αδιανόητο να μην διεκδικούμε το αυτονόητο....αλλά αν μιλάς κάθε φορά που μπαίνεις σε μαγαζί που καπνίζουν θα σε πουν περίεργο και γραφικό!
      το κάπνισμα, το παρκάρισμα σε ράμπες αμέα ή στα πεζοδρόμια, τα σκουπίδια έξω από τους κάδους και κάτω στους δρόμους δυστυχώς δείχνουν ότι έχουμε χάσει το μέτρο, δεν μας νοιάζει ούτε καν ο εαυτός μας!!δυστυχώς....

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Κέρασμα στο σχολείο!

Σε λίγες ημέρες γιορτάζει ο Δημήτρης μου και έχω μπει στη διαδικασία να ψάχνω για κεράσματα για το σχολείο!! Προσπαθώ να επιλέγω πιο υγιεινές επιλογές αλλά αντιμετωπίζω κάποια δυσκολία από την πλευρά του παιδιού, καθώς βλέπει τους συμμαθητές του να κερνάνε σοκολατάκια και θέλει τα ίδια κι εκείνος!! Οπότε πρέπει να σκεφτώ κάτι υγιεινό αλλά και ελκυστικό μαζί!! θα σας ενημερώσω για το κέρασμά μας, όμως θα ήθελα να σας δείξω το κέρασμα που προσφέραμε πέρυσι στο σχολείο του και ξετρέλανε όλους μικρούς και μεγάλους! Το κέρασμά μας ήταν μπανάνες ντυμένες minions! Θα χρειαστείς: μπανάνες εκτυπώσιμο αυτοκόλλητες σελίδες Α4 και ψαλίδι Προτίμησα τις μπανάνες Κρήτης, που είναι και πιο μικρές και πιο νόστιμες. επίσης της πήρα πράσινες για να έχω περιθώριο να τις φτιάξω και να μην πάνε μαύρες στα παιδιά! Εκτύπωσα τις σελίδες μου και ξεκίνησα να κόβω και να κολλάω!! Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν από την μπανάνα Minion και απόλαυσαν ένα υγιεινό σνακ!! Αν και όχι όλα, αφού έμαθα ότι

"Διαβάζω στο Μετρό": Εξαφανίσεις

"Διαβάζω στο Μετρό" 📚📚📚🚅🚅🚅🚅📚📚📚 Εσύ διαβάζεις στο μετρό; Μέχρι να έρθει το καλοκαίρι να με βάλω σε μια ξαπλώστρα με ένα βιβλίο αγκαλιά και να μην κουνιέμαι καθόλου (λέμε τώρα), το διάβασμά μου το κάνω στις καθημερινές διαδρομές του μετρό!! Μιας και τα διαβάζω τα ωραία βιβλία, γιατί να μην σας τα παρουσιάζω κιόλας; 😊 Οπότε, ξεκινάω από το βιβλίο που μου έδωσε η @alexiouvictoria στο #tokopitipitaevent2020 της @eleannavlastou και την ευχαριστώ πολύ πολύ!! 6 διαφορετικές ιστορίες, καθημερινές σίγουρα, θα μπορούσε να είναι ο διπλανός μου στο μετρό ο νεαρός της δεύτερης...μήπως ο κάθε ένας από εμάς δεν γράφει και τη δική του μοναδική ιστορία;  6 εξαφανίσεις, αντικειμένων, προσώπων, ψυχών!! Διαβάζεται εύκολα, ότι πρέπει για τις μικρές διαδρομές!! 6 ιστορίες , μία σε κάθε διαδρομή  😉🚅 📚📚📚📚📚📚📚📚📚 Από το οπισθόφυλλο: "Έξι πρόσωπα καθημερινά, εκτεθειμένα στα απρόοπτα του βίου,άνθρωποι που κυκλοφορούν δίπλα μας, στην Αθήνα:.....Μονολογούν-κυρίω

Κάθε αρχή και δύσκολη!

Θέλω να σου πω πως μου φάνηκαν οι πρώτες ημέρες μου στη δουλειά, αν προσαρμόστηκα, πως αντέδρασαν τα παιδιά μου στα νέα δεδομένα. θέλω να σου πω ότι βρήκα δύναμη και αντοχές, από κάπου μαγικά, για να τα έχω όλα και για όλους, να μοιράζω χαμόγελα και αισιοδοξία και να μιλάω για τη δουλειά μου σαν να είναι το καλύτερο που μου έχει συμβεί (μήπως και το πιστέψω κι εγώ). Έχω αντοχές κι ας κοιμάμαι πάλι λιγότερες ώρες, λες κι έχω νεογέννητο στο σπίτι. θέλω να σου πω ότι ψάχνω οργανωτικές λύσεις για τα ψώνια της εβδομάδας, το φαγητό της εβδομάδας, τα ρούχα της εβδομάδας, τις δραστηριότητες της εβδομάδας. Για να έχω ελεύθερο χρόνο να απολαμβάνω τους θησαυρούς μου, να με απολαύσουν κι εκείνα, γιατί μου λείπουν και τους λείπω. θέλω ακόμα να σου πω ότι πάλι με τρόπο μαγικό, κάνω τις δουλειές μου μέσα στις ελάχιστες ώρες της ημέρας, ενώ πριν στο χαλαρό χρειαζόμουν όλη την ημέρα. Και το κερασάκι είναι αυτή η νέα μου περιπέτεια που επέλεξα να ξεκινήσω, η αναζήτηση και περιήγηση μου