Skip to main content

Frozen Party Ιδέες διακόσμησης και παιχνίδια

Έχοντας δει την ταινία Frozen Ι και Frozen II, η εντολή ήταν σαφής.
Το πάρτυ θα έχει θέμα Έλσα, Άννα και Όλαφ!!!
Έλα λοιπόν να σε ξεναγήσω στο παγωμένο μας πάρτυ! 💙

Πρώτο μέλημά μας ήταν η διακόσμηση που έπρεπε να φτιάξουμε τις χιονονιφάδες σε 2 διαφορετικές διαστάσεις, σε 2 διαφορετικά χρώματα!
Το εκτυπώσιμο που χρησιμοποίησα είναι αυτό και τις 2 διαστάσεις τις έκανα αλλάζοντας την επιλογή στην εκτύπωση!
Χιονονιφάδα εκτυπώσιμο 

Τις κρέμασα με κλωστή εναλλάξ με μια μπάλα από βαμβάκι και σχημάτισα μια κουρτίνα από χιονιφάδες. 
Στις χιονονιφάδες που μπήκαν στον τοίχο, βάλαμε και έξτρα γκλίτερ για ένα πιο φαντασμαγορικό αποτέλεσμα.
Συνέχεια είχε ο αγαπημένος μας Όλαφ που κατασκευάστηκε εξ ολοκλήρου από τον Στέλιο με τις παρατηρήσεις και διορθώσεις των παιδιών. 
Εδώ χρειάστηκαν 2 μεγάλα άσπρα χαρτόνια τα οποία ενώθηκαν με ταινία και σχηματίστηκε σιγά σιγά η φιγούρα του χαμογελαστού φίλου μας. 
Για ματάκια βάλαμε κουμπιά, χεράκια, μαλλιά και κουμπάκια ζωγραφίστηκαν με κηρομπογιές. Για τη μύτη πήραμε πορτοκαλί τσόχα, την κόψαμε, κολλήσαμε σε σχήμα ρόμβου και την γεμίσαμε με βαμβάκι. 
Για την ακρίβεια φτιάξαμε 4 μύτες για να παίξουμε το παιχνίδι Pin the nose, όπου τα παιδιά σχημάτισαν μια σειρά, και το πρώτο στη σειρά με τα μάτια κλειστά με μια μάσκα ύπνου κρατούσε στα χέρια του μια μύτη!
Tα υπόλοιπα παιδιά το καθοδηγούσαν ώστε να βρει η μύτη τη σωστή της θέση στο πρόσωπο του Όλαφ! Πολύ διασκεδαστικό! 
Τιπ: στη βάση της κάθε μύτης είχα βάλει ταινία διπλής όψης ώστε να μπορέσει να στερεωθεί στο χαρτόνι- Όλαφ!
Όπως πάντα, υπάρχει το τραπέζι με τις κηρομπογιές και μαρκαδόρους με εκτυπωμένες σελίδες Frozen για να ζωγραφίσουν οι μικροί καλεσμένοι μας!
Η τούρτα μας ήταν απλή με ζελέ που να μοιάζει σε πάγο και φιγούρες της Έλσας και της Άννας που προσθέσαμε εμείς.
Δεν θα μπορούσε να λείπει η κατάλληλη στολή, για να μπορέσουμε να ξεναγήσουμε τους φίλους μας στο παγωμένο βασίλειο της Έλσας.
Πιάτα και ποτήρια για τα παιδιά, προσέξαμε να είναι μόνο χάρτινα και αφού χρησιμοποιήθηκαν, αφαιρέσαμε σε όσα μπορούσαμε τα υπολείμματα φαγητού και πήγαν στην ανακύκλωση. Οι μεγάλοι χρησιμοποίησαν μόνο γυάλινα πιάτα και ποτήρια! 
Από το μπουφέ με τα φαγητά δεν πρόλαβα να βγάλω ούτε μια φωτογραφία, αλλά το σνακ που είχε τη μεγαλύτερη επιτυχία ήταν τα χέρια και η μύτη του Όλαφ, δηλαδή λεπτά κριτσίνια και μικρά κομμάτια καρότου!! 
Αν ετοιμάζεις κι εσύ παιδικό πάρτυ με θέμα Frozen, ελπίζω να βρεις ιδέες που να σε βοηθήσουν.


Κατερίνα
Back to work mommy 



Comments

Popular posts from this blog

Κέρασμα στο σχολείο!

Σε λίγες ημέρες γιορτάζει ο Δημήτρης μου και έχω μπει στη διαδικασία να ψάχνω για κεράσματα για το σχολείο!! Προσπαθώ να επιλέγω πιο υγιεινές επιλογές αλλά αντιμετωπίζω κάποια δυσκολία από την πλευρά του παιδιού, καθώς βλέπει τους συμμαθητές του να κερνάνε σοκολατάκια και θέλει τα ίδια κι εκείνος!! Οπότε πρέπει να σκεφτώ κάτι υγιεινό αλλά και ελκυστικό μαζί!! θα σας ενημερώσω για το κέρασμά μας, όμως θα ήθελα να σας δείξω το κέρασμα που προσφέραμε πέρυσι στο σχολείο του και ξετρέλανε όλους μικρούς και μεγάλους! Το κέρασμά μας ήταν μπανάνες ντυμένες minions! Θα χρειαστείς: μπανάνες εκτυπώσιμο αυτοκόλλητες σελίδες Α4 και ψαλίδι Προτίμησα τις μπανάνες Κρήτης, που είναι και πιο μικρές και πιο νόστιμες. επίσης της πήρα πράσινες για να έχω περιθώριο να τις φτιάξω και να μην πάνε μαύρες στα παιδιά! Εκτύπωσα τις σελίδες μου και ξεκίνησα να κόβω και να κολλάω!! Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν από την μπανάνα Minion και απόλαυσαν ένα υγιεινό σνακ!! Αν και όχι όλα, αφού έμαθα ότι

"Διαβάζω στο Μετρό": Εξαφανίσεις

"Διαβάζω στο Μετρό" 📚📚📚🚅🚅🚅🚅📚📚📚 Εσύ διαβάζεις στο μετρό; Μέχρι να έρθει το καλοκαίρι να με βάλω σε μια ξαπλώστρα με ένα βιβλίο αγκαλιά και να μην κουνιέμαι καθόλου (λέμε τώρα), το διάβασμά μου το κάνω στις καθημερινές διαδρομές του μετρό!! Μιας και τα διαβάζω τα ωραία βιβλία, γιατί να μην σας τα παρουσιάζω κιόλας; 😊 Οπότε, ξεκινάω από το βιβλίο που μου έδωσε η @alexiouvictoria στο #tokopitipitaevent2020 της @eleannavlastou και την ευχαριστώ πολύ πολύ!! 6 διαφορετικές ιστορίες, καθημερινές σίγουρα, θα μπορούσε να είναι ο διπλανός μου στο μετρό ο νεαρός της δεύτερης...μήπως ο κάθε ένας από εμάς δεν γράφει και τη δική του μοναδική ιστορία;  6 εξαφανίσεις, αντικειμένων, προσώπων, ψυχών!! Διαβάζεται εύκολα, ότι πρέπει για τις μικρές διαδρομές!! 6 ιστορίες , μία σε κάθε διαδρομή  😉🚅 📚📚📚📚📚📚📚📚📚 Από το οπισθόφυλλο: "Έξι πρόσωπα καθημερινά, εκτεθειμένα στα απρόοπτα του βίου,άνθρωποι που κυκλοφορούν δίπλα μας, στην Αθήνα:.....Μονολογούν-κυρίω

Κάθε αρχή και δύσκολη!

Θέλω να σου πω πως μου φάνηκαν οι πρώτες ημέρες μου στη δουλειά, αν προσαρμόστηκα, πως αντέδρασαν τα παιδιά μου στα νέα δεδομένα. θέλω να σου πω ότι βρήκα δύναμη και αντοχές, από κάπου μαγικά, για να τα έχω όλα και για όλους, να μοιράζω χαμόγελα και αισιοδοξία και να μιλάω για τη δουλειά μου σαν να είναι το καλύτερο που μου έχει συμβεί (μήπως και το πιστέψω κι εγώ). Έχω αντοχές κι ας κοιμάμαι πάλι λιγότερες ώρες, λες κι έχω νεογέννητο στο σπίτι. θέλω να σου πω ότι ψάχνω οργανωτικές λύσεις για τα ψώνια της εβδομάδας, το φαγητό της εβδομάδας, τα ρούχα της εβδομάδας, τις δραστηριότητες της εβδομάδας. Για να έχω ελεύθερο χρόνο να απολαμβάνω τους θησαυρούς μου, να με απολαύσουν κι εκείνα, γιατί μου λείπουν και τους λείπω. θέλω ακόμα να σου πω ότι πάλι με τρόπο μαγικό, κάνω τις δουλειές μου μέσα στις ελάχιστες ώρες της ημέρας, ενώ πριν στο χαλαρό χρειαζόμουν όλη την ημέρα. Και το κερασάκι είναι αυτή η νέα μου περιπέτεια που επέλεξα να ξεκινήσω, η αναζήτηση και περιήγηση μου